تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

گیاه " الودئا " Elodea



گیاه " الودئا " Elodea :

از جمله گیاهان آبی است که در ایران به وفور فروخته میشود وبصورت ساقه ای تُرد با برگهای ریز و فر خورده و زیباست . خیلی سریع رشد میکند و تکثیر میشود .کافییست وقتی دراز شد آنرا قطع کنید و دوباره بکارید(نوعی قلمه زدن) . این گیاه باعث شفاف شدن سریع آب آکواریوم میشود و ذرات معلق در آب را جذب خود میکند . در شرایط مناسب از گیاه ریشه های درازی تا سطح آکواریوم رشد کرد و آنرا زیباتر می نماید . البته در فصل تابستان شروع به گل دادن میکند.

خانواده : Hydrocharitaceae
متعلق به کشور : کانادا
ارتفاع : 100-40 سانتی متر
پهنا : 5-3 سانتی متر
میزان نور : متوسط و خیلی زیاد
دما : 20-10 درخه سانتی گراد
میزان سختی : خیلی نرم و خیلی سخت
میزان پی هاش : 10-5
میزان رشد : بسیار سریع
درجه نگهداری : آسان
ادامه مطلب

ماهی پلاتی Platy

ماهی پلاتی Platy

ماهی پلاتی بومی رودخانه و برکه های مکزیک و گواتمالاست . اندازه اش به 6 سانتیمتر درماهی ماده و حدود 3.5 سانتیمتر درنرها میرسد .
ماهی پلاتی وحشی به رنگ قهوه ای – سبز زیتونی با رگه های آبی بوده و دو لکه سیاهرنگ در طرفین کمر و نزدیک دم و دو لکه سیاه نیز در طرفین دارد و یا به رنگ خاکستری متمایل به قهوه ای یا زیتونی با نوعی درخشندگی آبی یا سبز دیده میشود .بر روی بدنش نقاط سیاهرنگ زیادی وجود داشته و باله سینه ای قرمز آجری است .
یکی از معروترین و مقبول ترین ماهیهای آکواریومی است چرا که علاوه بر داشتن زیبایی و مناسب بودن شرایط نگهداری ، از طریق اصلاح و گزینش ژنتیکی توانسته اند که نژادهای زیبایی از آن را تولید و عرضه کنند.
از نژادهای بدست آمده از فرم طبیعی این ماهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
ماهی پلاتی ماه moon platy







ماهی پلاتی ستاره دنباله دار comet platy







ماهی پلاتی باله بلند غروب آفتاب sunset hi- fin platy







ماهی پلاتی آبی Blue Platy







ماهی پلاتی قرمز Red Platy







ماهی پلاتی سیاه Black Platy







ماهی پلاتی از نظر خصوصیات ژنتیکی و وراثتی ناپایدار است به این معنی که نوزادان حتماً شبیه والدین خود نمیشوند و ضمن تکثیر در آکواریویم ، رنگها و فرمهای جدیدی از آن حاصل میشود . انواع جدیدی که زیبا هستند و در طول فرایند تکثیر و پرورش ماهی پلاتی ظاهر شده اند را شناسایی و پایدار کرده و امکان حفظ و تکثیرش را ایجاد میکنند.
انواع قرمز رنگشان که بالهای شکم ، مخرج و دمشان خالهای سفیدی دارد بسیار زیبا بوده و مورد توجه خاصند .
در نتیجه آمیزشهای پی در پی و انتخاب و اصلاح صفات ژنتیکی توسط تکثیر کنندگان علاقمند ماهی پلاتی ، انواع جدیدی از این ماهی زینتی زیبا دائما تولید و عرضه میشود .
دوستداران این ماهی میتوانند با جفت کردن پلاتی با دم شمشیری(سوارد تیل) ماهیان زیبایی تکثیر کنند.
نگهداری و تکثیر ماهی پلاتی بسیار آسان است و نسبت به ترکیبات آّب حساس نیستند و تنها اینکه ph آب باید کمی بازی باشد. انواعی که در آکواریوم پرورش یافته اند برای نگهداری به دمای بیشتری نسبت به انواع طبیعی نیازمندند.
ماهی پلاتی در تغذیه سخت گیر نبوده و هر خوراکی را قبول میکند.
در ماده های بزرگ با هر بار زایش حدود 100 بچه حاصل میشود .
تغذیه نوزادان نیز آسان است و میتوان با خوراک پودری خشک و ریز یا بوسیله نوزاد آرتمیا تغذیه شوند.
نکته مهم در پرورش این ماهی وجود خوراک گیاهی در تغذیه نوزادان و ماهیان بالغ است که باید برایشان فراهم شود .
ادامه مطلب

گیاه " اسپاتی فیلوم " , SpathyPhillum


گیاه " اسپاتی فیلوم " , SpathyPhillum :

یکی از گیاهان نه چندان متداول آکواریومیست که خیلی شبیه گونه آپارتمانی این گیاه است که در گلدان و خاک نگهداری میشود ! این گیاه برای آکواریوم چندان مناسب نیست ولی بعلت ارزان بودن و بزرگ بودن ٕآکواریوم دارهای کم تجربه آنها را خریداری میکنند و بعد از مدتی آب را آلوده کرده و خراب میشوند زیرا گیاهی مردابیست و نباید بطور کامل زیر آب قرار کیرد و نیاز به بستری غنی از مواد آلی و هوایی با رطوبت خیلی بالا دارد. برگهای بزرگ و ضخیمی داشته که حتی بیرون آب هم رشد میکند . در شرایط مناسب گلهای درشت و سفید رنگ خیلی زیبایی میدهند که بوی خوبی نیز دارند .
ادامه مطلب

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده