تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

ماهی گار-سر سوسماری Longnose Gar


ماهی گار (سر سوسماری) Longnose Gar

شناخت ، نگهداری و تغذیه ماهی گار (سرسوسماری)

نام علمی ماهی: Lepisosteus osseus

نام عمومی ماهی: Longnose Gar

خاستگاه : آمریکای جنوبی

بزرگترین اندازه 2 : متر

پی اچ:6.5 تا 7.5

دما: : 23-27 درجه سانتی گراد

کوچکترین اندازه تانک: : 500 گالن ( 2250 لیتر

غذا : ماهی زنده – دل گاو – کرم- ماهی کیلکا

شناخت:ماهی سرسماری یکی از بزرگترین ماهی های خانواده Gar است . وقتیکه شما به ماهی نگاه می کنید اولین چیزی که شما ملاحظه می کنید یک پوزه بزرگ است که دو برابر بزرگتر از سر ماهی است . این پوزه خیلی نازک است . بدن استوانه ایی شکلی که پوشیده شده از پولکهای لوزی شکلی که بصورت یک زره تمام بدن ماهی را پوشانده است . ماهی بالغ دارای یک رنگ کرم با خال های بزرگ تیره که از سر تا دم ماهی کشیده شده است . این نقاط بزرگ در باله ها هم وجود دارد . ماهیان جوان نیز از نظر رنگ یکی هستند . ولی دارای یک خط موازی در پشت پهلو ها هستند.

این ماهی شبیه یک جهنده است و می تواند با پوزه خود به درپوش آکواریوم صدمه بزنند . این ماهی دندان بسیار زیادی دارد, تقریبا شبیه یک تمساح . مثل ماهی Spotted Gar آرواره بالایی ماهی مجهز به یک ردیف دندان است این دندان ها یک نشانه برای طبیعت درندگی آن است

وقتی که در تابستان اکسیژن آب کاهش می یابد در نتیجه دمای آب بالا میرود . کیسه هوای ماهی کارکرد ثانویه مانند یک عضو تنفس فرعی بر عهده می گیرد .

نگهداری:ماهیان جوان,ماهیان جذاب ولی عصبی هستند . گیاهان و جاهایی برای مخفی شدن, برای این ماهی آرام پیشنهاد می شود .با وجود اینکه این ماهی در اکواریم مانند طبیعت رشد نم یکند ولی یک تانک بسیار بزرگ برای نگهداری این ماهی بزرگ شکارچی نیاز است .

این ماهی تا زمانی که سایز کوچکی دارد بهتر است به صورت انفرادی در یک اکواریم نه چندان بزرگ نگهداری شود .این ماهی را با ماهیانی همچون اسکار ،نایف،رتیل و..... نگهداری نکنید زیرا مجال غذا خوردن پیدا نخواهد کرد.

تغذیه:
این ماهی از دسته ماهیان گوشتخوار است که غذای اصلی این ماهی باید منبع کوشتی باشد.میتوان برای تغذیه این ماهی از ماهیان رودخانه ای ،گوپی و.... در سایز کوچک استفاده کرد.میتوان ماهی را با دل گاو یا گوسفند هم تغذیه کرد که در اوایل کمی دشوار است چون ماهی زنده خوار است و هر غذایی را نمیخورد اما به مرور به این نوع غذا نیز عادت خواهد کرد.

مراقبت:نگهداری این ماهی احتیاج به مراقبت خاصی ندارد فقط موارد اولیه شرایط آب و یک نکته که لازم است گفته شود اینکه مخزن شما باید دارای درپوش محکم و کاملی باشد .چرا که در حالت استرس تمایل به پرش از مخزن دارد.

نگهداری این ماهی به صورت انفرادی بسیار آسان و دلچسب است ولی به صورت مخلوط با ماهیای دیگر مخصوصا در تغذیه خالی از دردسر نیست درضمن باید این نکته هم ذکر شود که برای نگهداری این ماهی به یک اکواریم بزرگ نیاز دارید.

ادامه مطلب

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده