تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

حلزون قرمز رامشورن ( Ramshorn )يا Planorbis corneus


حلزون قرمز رامشورن ( Ramshorn )يا Planorbis corneus
رنگ اين حلزون قرمز است و نمونه هايي که داراي رنگ قرمز روشن و صدف سالم بدون شکستگی يا پريدگی هستند مرغوبترين آنهابحساب مي آيند و تکثير و پرورش آنها آسان و عملي بوده و برای به دست آوردن نمونه های بهتر بايد غذای مناسب و فضای کافی در اختيار آنها قرار گيرد .آب در اين حالت بايد کمي قليايي باشد .حلزونها بسيار پرخور هستند ، لذا در تکثير و پرورش آنها بايد غذای زياد در اختيارشان قرار داد .بهترين و مناسبترين غذا برای آنها مخلوطی از اسفناج و کاهو و چاودار پخته با کمي پودر ميگو مي باشد .از طرف ديگر اگر غذای زياد در داخل آکوآريوم محتوی حلزون ها قرار گيرد ، آب عملاْ کثيف شده و ذرات غذايي معلق در آن باعث خراشيده شدن صدف حلزونها ميشود .بنابراين در پرورش آنها همواره بايد کف آکوآريوم تميز نگه داشته شود.برای تميز کردن آکوآريوم مي توان از دافني ها استفاده کرد .
حلزون قرمز دارای تخمهای مسطح و کهربايي رنگي است که در اوايل بهار به صورت توده روي شاخ و برگ گياهان و گاهی بر روي شيشه آکوآريوم ريخته ميشوند .بسته به درجه حرارت ، تخم آنها پس از 10 تا 40 روز تبديل به نوزاد ميشود .در شرايط خوب، حلزونها پس از 6 ماه قابل عرضه به بازار خواهند بود .همه انواع ماهي ها علاقه زيادي به خوردن نوزاد حلزونها دارند .بنابراين در محافظت آنها بايد دقت به عمل آِيد .
اگر نمونه های تيره رنگ آن با انواع قرمز رنگ آميزش نمايند ، نمونه هاي حاصله از آنها در نسلهای متوالي از بين خواهند رفت .بنابراين هنگام تکثير آنها بايد دقت شود که انواع قرمز رنگ فقط بايکدیگر آميزش داشته باشند تا نسل های سالم از آنها به وجود آيد .بهترين محل برای تکثير آنها استخرهاي باز است که داراي انواع لاله آبي باشند .در اين شرايط حلزون ها تخم خود را از زير برگ لاله های آبي ميرِيزند.

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده