تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

ماهي طلایی Gold Fish

ماهي طلایی Gold Fish
اندازه اين ماهي که بومي چين ، منچوری و ژاپن است متفاوت بوده و گاهي ممکن است تا 20 سانتيمتر يا بيشتر هم برسد.
امروزه انواع مختلفي از اين ماهي وجود دارد که همگي نژادهای حاصل از ماهي طلايي وحشي و يا ماهي حوض است که در اثر تکثير گزينشي به وجود آمده اند.
بيش از يکصد سال است که در خاور دور تکثير مصنوعي اين ماهي رواج يافته وامروزه بيش از ده نوع نژاد مختلف از آن به وجود آمده است .
اين ماهي ها جزو انواع زينتي استوايي نيستند ، بنابراين مي توان آنها را در حرارت اتاق و بدون به کار بردن بخاری نگهداری نمود .تکثير آنها آسان و عملي است ولي مطابق اصول ژنتيکي ، تفرق صفات و بازگشت آنها به شکل اوليه و اجدادی در انواع حاصل از نسلهای مختلف مشاهده مي گردد .از آنجا که نژادهای حاصله کنوني همگي در يک گونه قرار دارند بنابراين اسم علمي همه آنها مشابه است .
تکثير انواع ماهي طلايي
اولين بار تکثير اين ماهي در زمانهای بسيار دور در چين انجام شد و امروزه توليد آن برای تجارت در بيشتر مناطق دنيا مرسوم گرديده است.تشخيص نر وماده تا حدودی علِي است .معمولا بر روی سر وبدن ماهي نر بالغ زائده هايي تکمه مانند بنام زائده های مرواريدی مشابه آنچه در ماهي سفيد دريای خزر ديده مي شود، بوجود مي آيد به علاوه بدن ماهي نر لاغرتر و کشيده تر بوده و باله های زوجي آن درازتر است .برش ساقه دمي در مجاورت مخرج تناسلي در ماهي ماده بيضي است ، در صورتيکه در ماهي نر قسمت پايين آن لبه دارتر است .در شرايط طبِيعي در صد نر و ماده بر خلاف بيشتر جانوران ديگر مساوی نبوده و آمار موجود نشان مي دهند که تراکم نرها حدود 13 درصد يا کمتر از کل جمعيت آنها مي باشد .
نکته جالب توجه اين است که هر چه سن ماهي افزايش مي يابد درصد تراکم نرها نسبت به ماده ها کاهش مي يابد .در يک گروه از 1000 عدد ماهي ها 4 تا 7 سانتيمتری ، تراکم نرها 45 درصد کل جمعيت بوده در صورتي که وقتي طول آنها به 15 سانتيمتر رسِيد ، درصد نرها صفر گرديد .با توجه به اينکه در اين بررسي دو ماهي نر جوان مشاهده گرديد که علاوه بر بيضه ها دارای تخمدان نيز بودند ، اين نظر پِيش آمده است که ماهي های نر با افزايش سن تغيير جنسيت مي دهند .
سن رسيدن به بلوغ در اين ماهي ها بسته به نژاد و شرايط زيست آنها فرق مي کند .برخي از ماهي ها دم چادری در 9 ماهگي بالغ مي شوند در صورتي که برخي نژادهای ديگردر دو سالگي و گاهي سه یا چهار سالگي بالغ مي شوند .معمولاً نرها يکسال قبل از ماده ها بالغ مي شوند .
درجه حرارت لازم برای توليد و رشد و نمو تخم نبايد از 15 تا 25 درجه سانتيگراد تجاوز کند .بهترين درجه حرارت برای تخم ريزی آنها 20 تا 22 درجه سانتِيگراد است .فصل تخم رِيزِي آنها در شرايط متوسط اِيران اردِيبهشت تا اواخر مرداد است .قطر تخمها بِين 25/1 تا46/1 ميلِيمتر است .در حرارت 25 درجه سانتيگراد لاروها پس از 76 ساعت از تخم خارج مي شوند .
ِيکي دو روز قبل از تخم ريزی ، معمولا ماهي ماده توسط یک يا چند ماهي نر به طور مرتب تعقيب مي شود .تخم ريزی معمولاً بر روی گياهان داخل آکوآريوم وگاهي برروی سنگريزه های کف آن هنگام غروب آفتاب يا صبح زود انجام مي شود.تخمها برروی گياهان ویا روی سنگريزه ها در کف آکوآريوم مي چسبند .بعد از تخم ريزی بايد مولدين را از آکوآريوم خارج نمود .حفاظت از نوزادها و تغذيه آنها مطابق آن است که برای ساير انواع ماهيها ذکر شد.
در پستهای بعد به معرفی نژادهایی از این ماهی می پردازیم.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده