تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

سیکلید کاوؤس Altolamprologus-calvus


سیکلید کاوؤس Altolamprologus-calvus
طلاعات عمومی:این ماهی در ١٩٨٨ برای اولین بار به آکواریوم ها معرفی شده و با شکل منحصر به فرد خود طرفداران زیادی بین دوستداران سیکلیدهای آفریقایی دارد. با اینکه نگهداری از آن مشکل نیست ولی برای گرفتن بچه از این ماهی بایستی بسیار صبور بود. نزدیک به دو سال طول میکشد تا این ماهی از سایز یک اینچ به سایز تخم ریزی برسد. بعلاوه برای تخم ریزی نیاز به یک محیط انحصاری و اختصاصی دارد. سه رنگ متفاوت سیاه، سفید و زرد (کرم) از این ماهی وجود دارد. البته یک نوع راه راه هم هست که به احتمال زیاد از جفت گیری دو رنگ مختلف بوحود آمده است.
محل سکونت:
تنها در نواحی صخره ای دریاچه تانگانیکا دیده میشود.از سیکلیدهای آفریقایی است.
نگهداری:
میتوان در یک تانک کوچک ۵٠ تا ٧٠ لیتری هم این ماهی را نگهداری کرد و نسبت به همنوع خود پرخاشگر نیست. مشابه سایر سیکلیدهای دریاچه تانگانیکا نسبت به کیفیت آب حساس است و باید آب تمیز و سخت باشد. بهتر است بصورت هفتگی به میزان ۵٠% آب تانک این ماهی سیفون شود. نسبت به تغییرات ناگهانی درجه حرارت آب بسیار حساس است. به همین دلیل هنگام تعویض آب و سیفون لازم است از آب هم دما استفاده شود.
تغذیه:
گوستخوار بوده و در طبیعت از تخم ماهی و بچه ماهی های و ماهی های کوچکتر تغذیه میکند. به خاطر بدن باریک و دوکی شکلی که دارد میتواند داخل شکاف ها فررفته و طعمه خود را شکار کند. دهان نسبتا" بزرگی دارد و میتواند به خوبی شکار را به داخل بمکد. در آکواریوم بهتر است به آنها غذاهای حاوی پروتئین داده شود. البته با رعایت این نکته که مانند سایر سیکلیدهای آفریقایی نباید گوشت حیوان خونگرم به این ماهی داده شود. رشدش بسیار کند است و برای نگهداری آن بایستی صبور یوده و از دادن غذای بیش از حد نیز خودداری شود.
تولید مثل:
بچه گرفتن از کالوس سخت نیست. کافی است ماهی هایتان بالغ شوند و حای مناسبی (مخفیگاه) برای تخم ریزی داشته باشند. برای تعیین جنسیت کافی است به اندازه آنها نگاه کنید (پس از بلوغ). اندازه ماهی نر بطور معمول یک سوم بزرگتر از ماده است. یعنی اگر دو ماهی دارید که یکی ۶ سانت و دیگری ٨ سانت است بطور قطع ماهی ١٣ سانتی نر است. بهترین حالت داشتن ۴ یا ۵ بچه ماهی در یک تانک ٧۵ لیتری و بزرگ کردن آنهاست. پس از دو سال و یا پس از رسیدن به سایز شش و نیم سانت، ماهی های آماده جفت گیری خواهند بود. کالوس دوست دارد مخفیگاه خودش را داشته باشد. یک کوزه سفالی مخفیگاه مناسبی برای این ماهی است. ماهی ماده وارد این مخفیگاه شده و تخم ریزی میکند. سپس ماهی نر تخم ها را بارور خواهد کرد. جفت های جوان تا ٧۵ تخم و جفت های بزرگتر تا ٢٠٠ تخم در هر بار میتوانند بریزند. پس از باروز شدن تخم ها، ماهی ماده در داخل مخفیگاه مانده و با تکان دادن باله ها آب تازه و اکسیژن به تخم ها میرساند و در این حین ماهی نر بیرون مخفیگاه مشغول گشت و محافظت خواهد بود. کالوس ها والدین بسیار خوبی هستند. هرچند میتوان بچه ماهی ها را در همان تانک والدین نگه داشت ولی برای بازدهی بیشتر بهتر است آنها را یک هقته بعد از بدنیا آمدن و پس از شروع به شنای آزاد کردن، به یک تانک مجزا که مجهز به فیلتر اسفنجی است، منتقل نمود. برای تغذیه بچه ماهی ها میتوان از آرتمیا استفاده کرد. موضوع بسیار با همیت در رشد بچه ها، کیفیت آبو تعذیه مناسب است. استفاده از آرتمیای زنده و سیفون یک روز در میان کمک شایانی در رشد سریعتر بچه ها خواهد بود.
پس از حدود یک ماه راه راه های روی بدن بچه ماهی ها نمایان خواهد شد. پس از دو ماه به حدود نیم اینچ و پس از نه ماه به حدود یک اینچ خواهند رسید. در این هنگام میتوانید فروش آنها را آغاز کنید.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده