تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

سیلور دالر(Silver Doller)


سیلور دالر
سيلور دالر، ماهي صلح طلبي است و اگر چه گياه خوار است ولي از خانواده پيراناها مي باشند.آنها ميتوانند برای10سال و يا بيشتر زندگي كنند و نياز دارند تا به صورت گروهي در گروههاي حداقل6-3 تایی نگهداری شوند.سيلور دالری كه به تنهايي نگه داشته شود دچار شوك و استرس خواهد شد وممكن است بسيار زود بميرد) البته امكان هم دارد كه زنده بماند ولي بهتر است حداقل3عدد داشته باشيم) اين ماهي تا 15-20 سانتيمتر بزرگ مي شود كه با توجه به فرم دايره ای بدنش نسبتاً بزرگ بنظر ميرسد.
اين ماهيها در آكواريم های درازتر بهتر نگهداری ميشوند زيرا با الگوهای طبيعي و محل زندگي آنها مطابقت دارد.ماهيان بسيار صلح جويي هستند و اگر يكي ازگروه آنهامريض شوند بايد فوراً به آكواريم ديگری منتقل شوند زيرا ممكن است هم گروههای ديگر به آنها حمله كنند.سيلور دالرها همزيستي خوبي با سيلورشارك و انواع شارك ها ، گورامي ها و ...دارند.عمدتاً نرها بزرگتر از ماده ها هستند و باله های مخرجي نرها درازتر و نوك تيز است.بدليل آنكه گياه خوار هستند هر گياهي را كه شما در تانكتان نگهداری ميكنيد خواهند خورد. البته ميتوانيد از گياهان پلاستيكي در صورت علاقمند بودن برای تزئين آكواريم استفاده كنيد،همچنين ميتوانيد ازروش زير كه بسيار هم عملي است استفاده كنيد بدين صورت كه ميتوانيد از گياهاني مانند کریپتون و...كه مزۀ تلخي دارند استفاده كنيد.روشنايي اندك و آكواريمي كه ته آن نسبتاً تاريك است برای اين ماهي بسيار مناسب است.گونه های مختلفي از اين ماهي كه دارای خط يا نقطه روی بدن هستند وجود دارد كه بعضي اوقات با پيرانا ها اشتباه گرفته مي شود.تخم ريزی آنها معمولاً در ساعات اوليه صبح وصبح بين گياهان کف انجام مي شود.ماده ها نزيك كف آكواريم تخم ريزی ميكنند و سپس آنها به کف آكواريم
مي افتند بچه ها تقريباً در مدت سه روز از تخم ها بيرون مي آيند وضرورتي در جداكردن والدين از بچه ها وجود ندارد دماي آب بايد بين 25 تا 28 آن نيزپ هاش آب درحدود 6الی7 باشد.همچنين سختي آب بايد كمتر از10 درجه باشد.سيلور دالرها مي توانند بيش از2000 تخم بگذارند.

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده