تبلیغات وبلاگ

كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)


آموزش نگهداري آکواريوم
AQUARIUM TRAINING FROM BEGINNING TO END
كاملترين و جذاب ترين مجموعه آموزشي آكواريوم در ايران
در قالب 2 دی وی دی - DVD
شماره مجوز: 155/89095
آکواریوم و ماهیان زینتی
آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه
از ابتدا تا انتها
ارسال سريع به سراسر كشور

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه (2DVD)

تبلیغات ویژه وبلاگ

پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بازار بزرک محصولات در فروتل

لوچ دلقک (Clown Loach )


لوچ دلقک (Clown Loach )
رنگی ترین و معروف ترین ماهی از خانواده لوچ ها ، لوچ دلقک است که طول آن متوسط و پهنایش کم است . محل اصلی زیست آن" سوماترا" و "بورنئو " می باشد . دارای پشتی قوسدار و شکمی صاف می باشد . سرش نسبتاً بزرگ و دهانش رو به پائین است که دارای 4 جفت سبیل کوچک و لب های ضخیمی است . بطور کلی رنگ آنها نارنجی روشن است وپهلویش بوسیله ی سه خط عریض سیاهرنگ پوشیده شده است . اولین خط از بالای جمجمه شروع شده و با عبور از روی چشم ها به بخش انتهایی دهان می رسد و دومین خط از جلوی باله ی پشتی شروع می شود و تا شکم ادامه می یابد و بالاخره سومی که بخش زیادی از قسمت انتهایی ماهی را پوشش می دهد از باله ی پشتی شروع و تا باله ی مخرجی ادامه می یابد . باله های پشتی و مخرجی دارای رنگ سیاه مخلوط با زرد هستند.تا 20 سانتیمتر در آواریوم رشد میکند.صلح جوست ودوست داشتنی.



  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه به صورت فیلم های آموزشی ( دوبله فارسی )

آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


در این مجموعه شما با روش های حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم آشنا می شوید. تفاوتی نمی کند شما آکواریوم کوچک انتخاب کنید یا یک آکواریوم بزرگ چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری را افزایش می دهد دانستن گونه های آبزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد چرا که بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند. بنابراین هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود .
در این مجموعه شما موارد زیر را خواهید آموخت :

1- انتخاب ماهی مناسب
2- ساخت و تنظیم آکواریوم
3- زیبا سازی آکواریوم
4- استفاده از گیاهان در آکواریوم
5- نور پردازی و دما
6- معرفی ماهی ها
7- تغذیه
8- تعویض آب
9- نگداری فیلتر
10- کیفیت آب
11- سلامتی ماهی ها
12- پرورش ماهی
به همراه برنامه بی نظیر Plasma Aquarum
آموزش تهیه آکواریوم
Plasma Aquarum دارای 9 آکواریوم مختلف از ده ها آبزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین, آب شور, مارماهی و حتی کوسه های منحصر به فرد می باشد.
این برنامه به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده است که یک آکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسد.
Plasma Aquarum اولین DVD آکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلوزیون های LCD طراحی شده و یک آکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.
شما میتوانید جندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید از جمله : صدای طبیعی آکواریوم , صدای آرامش بخش کلاسیک و …
این برنامه ساعت ها آرامش و سرگرمی را برای شما و تمام خانواده به ارمغان می آورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.
این مجموعه در قالب دو حلقه DVD شامل آموزش نگهداری آکواریوم و ماهیان زینتی و برنامه آکواریوم ویدئویی به خریداران گرامی عرضه می شود.
به صورت مالتی مدیا ( قابل اجرا در کامپیوتر )

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید آموزش روش تهیه و نگهداری آکواریوم


محل قرار گیری لینک باکس



لینک باکس توکان
 
ساخت سال 1388 مختصر و مفید درباره ماهیان زینتی.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده